Le Mans: Nejslavnější vytrvalostní závod

1. 6. 2018

I když nejste fanoušky automobilových závodů, o Le Mans jste určitě už slyšeli.

Lucie Červinková Jaro, Kolekce, Zajímavosti

Tento závod je totiž velmi specifický: Je vytrvalostní a nejde v něm jen o rychlost, ale také o to, aby posádky vydržely 24 hodin trvající nasazení.

Americká značka GANT je oficiálním dodavatelem oblečení a sponzorem nejslavnějšího vytrvalostního závodu „24 hodin Le Mans“ ve Francii. Pro fanoušky aut, stejně jako značky GANT, je speciální kolekce připravena na našich prodejnách i na e-shopu.

le mans 01

Podobně jako všechny kolekce GANT se i tato limitovaná kolekce zaměřuje převážně na košile, ale nabízí také svetry, úplety, saka nebo doplňky pro muže, ženy i děti. Kolekce obsahuje i kousky ze speciálního materiálu Tech Prep™, což je revoluce klasického stylu. Tech Prep™ pozvedá sofistikovaný vzhled GANT pomocí technologie, která podporuje a usnadňuje aktivní životní styl. Materiál rychleji schne, je prodyšný a snadněji udržovatelný. Díky této chytré tkanině budete vždy připraveni, ať už před Vás život postaví jakoukoliv výzvu.

 

le mans 02 GANT_SS18_Key_JUNE_LE_MANS_MAN_2_Bild1-1252

 

Krátce o závodu 24hodin Le Mans:

 

První závod 24 hodin v Le Mans se konal v roce 1923 a hrál významnou roli v rychlém vývoji automobilismu a zrychlení technologického pokroku. Obecně je označován za jeden z nejprestižnějších závodů sportovních automobilů na světě. Po krátké přestávce na sklonku první poloviny 20. století, způsobené druhou světovou válkou, byl závod 24 hodin Le Mans opětovně odstartován v roce 1949, tedy ve stejném roce, kdy byla v New Havenu v USA založena lifestylová značka GANT.

Právě tato historická shoda posloužila jako pozadí a inspirace současného partnerství. Kontrakt dojednala agentura IMG Licensing, která je exkluzivní licenční agenturou značky 24 hodin Le Mans. Na vizuální a grafické identitě spolupráce pracovala značka GANT se švédským ilustrátorem a grafickým designérem Jonasem Bergstrandem, který je znám svou prací pro takové značky, jako je například časopis The Motorist, FIFA, Soho House a New Yorker.

„Byl jsem fanouškem Jonase Bergstranda už dlouho. Byl jsem nadšen jeho prací pro The Motorist a okouzlující estetikou z poloviny století. U nás v GANTu máme bohatou tradici práce s talentovanými umělci, kteří v průběhu let vytvářeli půvabné ilustrace našich produktů a pro naše produkty. Proto bylo naprosto přirozené pozvat Jonase, aby pracoval s týmem na této kapslové kolekci,“ říká kreativní ředitel značky GANT Matthew Wood.

Přihlásit se

Co přihlášením získáte?

  • Váš wishlist

    Bez přihlášení se vám může váš výběr časem ztratit

  • Seznam objednávek

    Po přihlášení uvidíte přehled svých objednávek

  • Osobní údaje

    Přihlášení uživatelé nemusí pokaždé znovu vyplňovat své údaje v objednávce

Váš košík 0

Zavřít

Potřebujete pomoci s objednávkou? Jsme tady pro vás v pracovní dny od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle 210 012 200