Reklamace

Reklamaci můžete uplatnit do 24 měsíců ode dne zakoupení zboží.

Zboží nám zašlete poštou spolu s kopií dokladu o zaplacení a důvodem reklamace na adresu: VERMONT Services s. r. o. , Oddělení e-shop, Vlčie hrdlo 53, 821 07 Bratislava. Pro řádné a včasné vyřízení reklamace doporučujeme přesně popsat důvod reklamace.

Za okamžik podání reklamace se považuje okamžik doručení reklamovaného zboží spolu se všemi zákonem stanovenými doklady na naši adresu.

My vaši reklamaci zaevidujeme, o čemž vás budeme informovat.

Ve lhůtě do 3 dnů vás budeme kontaktovat s rozhodnutím, jak byla vaše reklamace vyřízena. V případě, že bude potřeba složitější technické zkoumání zboží, se lhůta posouvá na 30 dní. O všem vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Celé znění Reklamačního řádu naleznete ZDE.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle 246 032 000 nebo emailem na: info@gant.cz.

Váš košík 0

Zavřít

Potřebujete pomoci s objednávkou? Jsme tady pro vás v pracovní dny od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle 246 032 000